Zákaznická linka:
+420 724 794 943

Časté dotazy (FAQ)

Internet

Co mám dělat, když mi nejde internet?

Zkontrolujte správné nastavení vašeho počítače/notebooku. Dále zkontrolujte, zda nemáte odpojen kabel od internetu popř. zda není porušený. Pokud je vše v pořádku, zkuste restartovat (odpojit adaptér ze zásuvky po dobu 5s a znova připojit) zařízení, které jsme u vás nainstalovali. Pokud ani to nepomůže, kontaktujte nás na tel.: +420 724 794 943

 

Co mám dělat, když mi počítač píše chybové hlášení "Síťový kabel odpojen"?

Zkontrolujte, zda máte správně zapojen síťový kabel v síťové kartě. Síťový kabel poznáte podle hranaté plastové koncovky (RJ45) podobné telefonní zástrčce. Koncovka musí být zapojená do síťové karty, na které bývají zpravidla dvě kontrolky, které svítí nebo blikají. Pokud je kabel zapojen správně a chybové hlášení nezmizelo, kontaktujte nás na tel. čísle +420 724 794 943

Server pro odchozí poštu (SMTP)?

Adresa serveru (smtp): smtp.kmnet.cz (bez autentizace)

Fakturace

Co mám dělat, když mi nepřišla faktura?

Podívejte se, zda Vám e-mail s fakturou neskončil ve složce SPAM. Pokud ani tak nenajdete fakturu, kontaktujte nás na info@kmnet.cz Nezapomeňte uvést Vaše číslo smlouvy.

Přestože jsem zaplatil, zobrazuje se mi stránka s varováním o nezaplacené faktuře.

Pokud jste provedli úhradu faktury před dnem splatnosti, zavolejte +420 724 794 943 . Pokud jste provedli úhradu faktury po dni splatnosti, vyčkejte dva pracovní dny, než platba dorazí na účet poskytovatele internetu. Průběžně můžete zkoušet mazat dočasné soubory v prohlížeči. Datum splatnosti: v tento den již mají být peníze na účtu poskytovatele internetu. Úhrady faktury proto provádějte raději o 3 až 5 dnů dříve před datem splatnosti.