Zákaznická linka:
+420 724 794 943

Virtuální firemní telefonní ústředny

  • Chcete ušetřit za firemní hovory?
  • Chcete mít absolutní přehled nad hovory v rámci firmy?
  • Chcete, aby se zákazník dovolal vždy kompetentní osobě/zaměstnanci?
  • Chcete mít vlastní ústřednu a přitom neutrácet peníze za zařízení či operátorku?

Za 100 Kč / za měsíc si virtuální telefonní ústřednu nyní můžete dovolit i vy.


Co znamená virtuální telefonní ústředna?

Znamená to, že si můžete nechat zaregistrovat vlastní číslo pevné linky (případně nechat převést vaše stávající), které se stane vaším call centrem konfigurovatelným přímo přes webovou stránku. Vy sami si pak jednoduše nastavíte, co uslyší lidé po vytočení Vašeho čísla. Například volajícího uvítáte a sdělíte mu, kam se dovolal. Dále ho necháte vybrat, do jakého oddělení chce přepojit a hovor se podle jeho volby přesměruje. Pokud volaný nezvedá telefon, nebo je již po pracovní době, může zákazník zanechat hlasovou zprávu, která Vám přijde na e-mail ve formátu mp3.


Jednoduchý podnikový telefonní systém

Nabízíme VoIP systém, který nahradí vaši tradiční pobočkovou ústřednu. Je navržen specificky pro malé a střední firmy, šetří vaše peníze a čas věnovaný správě a nabízí další užitečné a výkonné funkce.

Pokročilé funkce pro volání a přesměrování, typicky spojené se špičkovými telefonními systémy:

  • Snadná a rychlé nastavení ústředny - vše nastavíte přes váš počítač
  • Nízké provozní náklady
  • Ukládejte hlasové zprávy a nechte si je posílat na e-mail.
  • Mějte přehled o detailních statistikách hovorů včetně délky zvonění při přepojování.
  • Nahrávejte hovory a přistupujte k záznamům přímo na webu.

Přehled funkcí a vlastností, které si zamilujete:

Práce s virtuální ústřednou

  • Podpora mobilních telefonů - Uživatelé budou moci volat a přijímat hovory prostřednictvím mobilních zařízení se systémem Apple iOS či Android.
  • Nastavitelná audio zpráva při zařazení volajícího do fronty a automatické přiřazování hovorů
  • Předávání hovorů/funkce Find Me, která předává hovor na různé linky, dokud nenalezne příjemce

Funkce hovorů

  • Automatické hlasové menu automaticky odpovídá na příchozí hovory nastavenou uvítací zprávou.
  • Nadefinujete si pravidla přesměrování včetně doby mimo pracovní hodiny a státních svátků - zákazník se vždy dovolá.
  • Přebírání hovorů, které umožní určeným osobám zvedat hovory směrované na telefon jiného uživatele
  • Funkce monitorování hovorů umožňuje uživatelům účastnit se hovorů.

Produktivita uživatelů

  • Softwarové vytáčení čísel (click-to-dial) a záznam hovorů
  • Hlasová pošta na e-mail prostřednictvím .wav souborů zasílaných na e-mailové adresy uživatelů
  • Vyhledávání v adresáři, které uživatelům umožňuje vyhledat linku kolegy přímo z telefonu

Bezpečnost a správa

  • Ochrana proti uhodnutí hesla, která blokuje IP adresy po zadání definovaného počtu neúspěšných přihlášení
  • Špičková ochrana díky šifrování hovorů
  • Automatická konfigurace při připojení nového telefonu

Víte, že jsme certifikovaní dodavatelé?

Kerio Operator


Ceník: aneb kolik mě to všechno bude stát?

Jednoduchá cena - 100 Kč za uživatele za měsíc

(jeden uživatel může mít klidně i více telefonních zařízení)

Co potřebuji, ke zprovoznění ústředny?

  • Zavolejte na telefonní číslo +420 724 794 943
  • nebo se ozvěte níže přes kontaktní formulář:


KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

*
*
*
*

* Tento údaj je povinný


Odeslání zprávy není závaznou objednávkou. Slouží pro poskytování informací o našich službách.
Pokud máte zájem o objednání služeb, budeme vás kontaktovat.
100% soukromí - Vámi uvedené kontaktní údaje nebou poskytnuty žádným třetím stranám.